Bitter

Jahapp, vad har man gjort idag då? Vaknade kl 8 av att dem renoverar lägenheten brevid och att vakna på de sättet blir nog ingen glad av. Gick ut med hunden då på en promenad och när jag kom in så insåg jag att det knappt fanns någon frukost hemma så då var det bara att åka till affären. När jag kom hem från affären sprang jag ner till tvättstugan med massa tvätt. Har känt mig alldeles nere i typ 3 dagar nu, det har väl med hormoner och sömnbrist att göra kan jag tänka mig. Jag ska väl inte gnälla för mycket för jag har haft en väldigt problemfri graviditet än så länge. Kanske just därför jag blir extra grinig när nånting väl händer. Just nu sitter jag i soffan och bara har tråkigt och undrar när min Victor ska kliva innanför dörren. Lillan rör omkring i magen som en galning, ibland hittar hon revbenen också, himla mysigt!! NEJ! Men samtidigt kan inte bli annat än lycklig när man känner henne därinne. Våran lilla skatt som snart ska komma till oss, att vi ska få hålla henne i våra armar känns helt overkligt.

Vi längtar efter dig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0