God morgon!

Jag drömmer så konstigt om nätterna nu för tiden. Allt från förlossningar till min och Victors relation, det är verkligen helt knasigt, att jag föder ut små monster som ser ut som Gollum osv. Jaja idag skiner ju solen iaf och jag ska bege mig till hästarna strax för att ge dem lunch. Malin som jobbar i stallet ligger sjuk så jag sa att jag kan ge hästarna mat när jag ändå är där så hon får vila lite. Får ju passa på att pyssla så mycket jag bara kan nu i stallet för jag lär ju inte kunna vara där så mycket sen när hon precis har kommit. Gud va jag kommer sakna mina pojkar då :(
 
 
När jag kommer hem från stallet ska jag färga håret, det kommer bli brunt. Har blont nu med en så fruktansvärt vacker utväxt ;) och kvällen bjuder på föräldrarutbildning :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0