Aj aj

Sitter i soffan och väntar på att victor ska komma hem från träningen, då ska vi krypa ner och titta på film :) Idag tog jag det lugnt fram till kl 13, då åkte jag till högdalen och besiktade bilen, vilket gick bra. Sen åkte jag direkt till stallet och longerade Harry medans medryttaren red Cactus.
Har haft lite "känningar" i magen och neråt i 2 dagar nu, vill att de ska sätta igång nu, bara ca 2 veckor kvar jue! Allt är ju lixom klart, bara en bebis som saknas nu. I tisdags var vi på den sista föräldrarkursen. Vi pratade om förlossningen, jag känner mig inte nervös alls faktiskt. Jag känner mig inte så orolig för värkar och så utan den där sista krystningen är de som gör mig nojig. Den där absolut sista när bebisen kommer. Haha vi får väl se hur det låter efter förlossningen sen ;) Nää nu ska jag gå och borsta tänderna :) Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0