Tråkigt

Usch va det är tråkigt att vara hemma själv, hur ska de gå nu egentligen? Victor är iväg och jobbar hela dagarna och jag går hemma och är tjock :P Nä men man kommer på saker att pyssla med hela tiden. Idag är jag i V 31+1, alltså har v32 påbörjats. Igår va vi hos mvc och kollade att allt såg bra ut, vilket de gjorde också. Hon kände efter hur hon lagt sig och hon ligger med huvudet neråt. Går och bara väntar nu, alla runtomkring har fått sina söta små barn eller ska ha när som helst och jag blir bara större och större. Jaja typ 9 veckor kvar nu bara sen får vi träffa våran lilla ängel <3 Vi längtar sååå efter dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0