Regn och mera regn

De senaste fyra timmarna har regnet bara öst ner nu, visst att det kan vara lite mysigt att gosa ihop sig i soffan så men nu får det räcka. Jag och Victor ligger båda två i soffan med en godispåse, FREDAGSMYS! Tänkte väl snart krypa ner i sängen och titta på en film. I magen är det fullrulle, nästan aldrig en lugn stund. Hon ligger ju lixom "framåt". Hon har sin rygg längs med min rygg så varenda rörelse med armar och ben syns och känns så in i bomben. På måndag är det bara tre veckor kvar till bf, spännande! Snart ska vi får träffa våran lilla bebis. 
 
 
 
Min underbara fina kille vill också mysa med bebisen. Åh vad jag älskar min fina hund <3
 
Mina två bebisar ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0