Trött

Igår åkte jag in till stan och mötte upp mamma för lite shopping och lunch, mysigt. Blev bara bebisgrejjer, längtar tills jag får föpa lite nya kläder till mig själv sen när kroppen är tillbaka ;) Victor plockade upp mig i vh sen så tog vi en fika och hämtade sen hunden. Väl  hemma blev det lite pyssel med gardiner osv i köket, blev riktigt bra!
 
Idag kom pappa och hälsade på, bjöd på äppelpaj som gick hem big time, tror han tog fyra bitar :P haha
 
Nu ska jag försöka få i mig lite lunch och sedan hitta på något att göra :)
 
Anledningen till min rubrik har ju såklart med graviditeten att göra. Sprang och kissade 6 gånger inatt och man sover ju inte alls bra. Hur man än ligger så är det obekvämt och lillan lever rövare i magen hela tiden. Men jag är superglad att jag än sålänge har sluppit besvär som foglossning osv. Nu är det bara tungt att bära omkring på magen och jag har börjat få vatten i fötterna, men jag ska inte klaga för man hör om många som har det jätte jobbigt. Men lite måste man få gnälla nu på slutet ;) Idag är de v33+2 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0