Tisdag

Igår kväll åkte jag till stallet för en tjej skulle komma kl 18 och provrida Cactus för att eventuellt bli medryttare, men hon dök inte ens upp?! Ringde inte eller någonting, okej att man kan vara 10 min sen pga av buss eller tåg men att inte ringa är såå dåligt. Jag åkte från stallet 19.15 och då hade hon fortfarande inte hört av sig. Hon kommer ju inte att få en chans till, har man så dåligt ansvar vem vet då hur hon kommer vara med hästen när inte jag är där. Men nu kommer en tjej imorrn och ska provrida som jag känner så de känns lite bättre. Så nu släpper vi henne och blicka frammåt :) Glada miner ska det va! Glada miner blev det indag när jag åkte och hälsade på på jobbet. Alla barn blev glada och jag blev så glad. Saknar ju dem små trollen ;)

Allt såg bra ut igår hos mvc, barnmorskan sa att lillan är startklar, hoppsan, redan? Jag tycker att hon kan ligga kvar därinne lite till så att hon får växa på sig och att lungorna får växa klart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0