:)

Idag åkte jag till skolan runt 8 tiden :P Skrev prov strax innan lunch och åkte sen hem. :) hur skönt som helst. Satt ute med hunden på altanen i solen. Han sov och jag solade med en iskall cola i handen. Äntligen är solen här, har väntat länge!!!! Har suttit och valt ut massa sommarkläder fårn H&M som jag ska skicka efter :)
Nu ska jag bara ta det lugnt under dagen, sen vid typ sju tiden ska jag börja göra mig klar för att gå ut :D. Men innan jag tar mig till tåget ska jag göra ett stopp på vägen ;) (A)

Kommer nog sluta bra den här dagen :P
Förutom att min tråd bakom tänderna gick sönder imorse och jag kommer inte kunna laga den på hela helgen, kan typ inte äta..... "/


Puss och Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0