:)

Igår kväll åkte jag, emelie och björn hem till mormor. Det ryckdades nämligen att hon hade bullar i frysen :P Åkte därifrån runt tio tiden.
Fick inte sova en blund inatt för en av våra grannar hade fest, en måndags kväll/natt! Helt galet, jag höll på att bli tokig, vid tolv tiden är det bråk mellen några från festen bara några meter från huset. Blir så irriterad, alltid fest i det där huset, men nu har jag iallafall kollat upp "störjourens" nummer så nästa gång kommer jag helt allvarligt att ringa.

Idag har jag varit me Ante, åkte hem till honom på dagen. Vi kollade på film och åt glass. Sen följde han mig hem då va de minsta jag kunde göra att laga middag åt honom :)

Sen skjutsade jag hem honom och åkte till stallet. Nu ska jag ta tag i lite studentplaneringar :)

Puss och Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0