FY FAN!

Jag fattar inte, vad fan hände me ärlighet?!?!?!?!?!?!!? Jag hatar folk som ljuger, speciellt när det verkligen sårar. FY FAN!
Jag vet inte vad jag är mest sårad över, att själva grejjen hände eller att folk visste om det som hänt men inte berättat nått? Låg och grät inatt med Lina i telefonen, det suger. Självklart fick hon mig på bättre humör även om det snabbt gick över igen och jag nådde botten igen. Hatar allt just nu, fattar inte hur det kunde bli så jävla cp. Det trodde jag inte om nån av er, men skenet bedrar verkligen som man brukar säga.

Och sen få höra mer "detaljer" gjorde mig bara spyfärdig av det jag hörde.


ÄRLIGHET GOTT FOLK, SLÅ UPP DET!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0