Härligt!

Min helg va hu skön som helst. I fredags gick jag ut me Lina och Kattis. När jag anlände till viper vid kvart över tio typ, tog jag på mig mamma rollen direkt, då tjejerna va i ett visst tillstånd ;) Så det blev en rätt lugn kväll men självklart örnade vi gärnet som alltid. Kunde ha fått en sovkamrat på natten men så blev det inte.

På lördagen tog jag det lugnt, hyrde film på kvällen med godis till :) Kunde fått sovsällskap idag me, men det va så sent när vi kom på attd et hade varit mysigt, haha. En annan gång kanske ;)

På söndagen klev jag upp ur sängen och drog ut på en joggingrunda. Sen hjälpte jag till hemma, målade staket mm. På kvällen åkte jag och mamma till IKEA och köpte glas och grejjer till min studentmottagning :)Nu e det bara tre veckor kvar!

Idag var klassen på en utställning i gamla stan. Den handlade om förintelsen, det va väl inte hemskt kanske men obehagligt att se blider osv.
Efter det drog jag och Lina in till stan, åt lunch på donken, små shoppade lite och bara hade allmänt kul <3


Här satt vi i säkert över en timme och bara pratade och skrattade :)


Himmla mysigt hade jag iallafall :) <3      Jag och Lina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0