Jobbig dag

Första halvan av dagen ägde så stenhårt idag. Jag och Lina skapade våran egna "musikal" när vi sprang runt på skolan. Låten vi hade till va " Don´t stop me now" med Queen ;)

Efter lunch så bara blev allt jätte konstigt, på bara några sekunder blev jga helt matt, gråtfärdig och helt slut i huvvet. "/
Mamma hämtade mig när vi slutat, jag somna direkt när jag kom hem. När jag väl vaknade tog jag bilen till stallet, va ute och red i solen i tröja. INGEN JACKA!!!!! Så underbart! <3

Lina, du är den bästa vän jag någonsin har haft. Jag uppskattar dig så j***a mycket. Jag tror inte att du förstår hur mycket du verkligen betyder för mig. Du och jag har delat mycket på bara två år, både glada och sorgsna stunder. Jag är tacksam för varje sekund jag får med dig. Vi är så lika du och jag, helan och halvan ;) Det kommer suga när vi tar studenten och vi säger hej då. Men båda vet att "hej då" gäller bara den dagen ;) Jag kommer göra allt för att vi ska kunna träffas så mycket som möjligt i sommar och all tid framöver! Kommer inte att klara mig utan min Läni <3

Jag älskar dig



Kommentarer
Johjo

awww va gulligt!!....det är du å Lina å jag å Emelie..pardejt kanske?? =P

2009-04-23 @ 20:29:58
Mickan

Haha klart vi ska ha pardejt ;)

2009-04-23 @ 20:33:14
Läni

Mickan jag gråteeeer :'D <3<3<3<3<3<3<3<3

2009-04-24 @ 10:09:17
Läni igen

Nu är jag hemma och läst igen. Vill typ skriva ut en kopia och rama in :) <3

2009-04-24 @ 19:45:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0