O

Igår kväll var jag ju ute. Det blev faktiskt kul, trodde att det skulle bli lite jobbig stämning men allt gick bra :) Åkte dock hem lite tidigare än vanligt men det gjorde mig ingenting ;)
När jag kom hem vid två tiden kom O hem till mig. Vi satt utanför huset och letade stjärnbilder, myste och pussades lite (A) Sen rätt som det va kommer en skum kille in på gatan där jag bor, såg ut som att han hade nått i handen. jag som alltid ska tro det värsta ville gömma mig, men O sa att vi skulle sitta kvar. Det visade sig vara tidningsbudet som delade ut morgontidningen xD Han blev nog lika rädd när han insåg att vi satt där på trappen och stirrade på honom. När klockan va tre gick O hem, han frös för på vägen hem till mig hade han trampat i en vattenpöl och var genom blöt. Jag tyckte han fick skylla sig själv då han faktiskt såg att det var en pöl där men han valde att trampa i den endå. haha knasigt :P
gick väl och la mig vid halv fyra nånting, blev väckt av hunden vid elva imorse men somnade så skönt om :)

Nu har jag suttit ett tag ute i solen och läst en tidning, himmla skönt!

Puss och Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0