Påmind

Jag har inte skrivit på ett tag nu, har helt enkelt inte orkat, lat kallas det. Men idag i skolan påminde Johanna mig om det så nu får jag ta mig i kragen och sköta mig ;)

Sen senast jag skrev har jag varit på kryssning med klassen Sön-Mån. I tisdags fick vi vara lediga, tur de för jag var väldigt sliten om jag ska vara helt ärlig. Jag låg i princip och sova hela dagen. Kryssningen var helt galen, vi hade alla jävligt kul iallafall. Det fanns nog inte en enda som bara var lite påverkad ;) Jag och Lina åkte upp och ner i hissen, vi hittade inte tillbaka till våran hytt, detta var efter några timmar på båten plus en massa dricka ;) Så kan det gå.

På onsdagen hade vi skriftligt nationellt prov i engelska. Jag var fortfarande sliten från kryssningen, några hade med sig godis och läsk, jag hade cola och alvedon ;)

Igår hände inte så värst mycket "/ fick agera hovslagare i stallet typ. Ohhh sååå spännande!

Idag har det varit en seg dag, två lektioner i skolan som kanske spårade ur en aning ;) You know what I mean. Sen kom pappa och hämtade mig. Jag gick ut på altanen och la mig på golvet, sen somna jag på golvet :O Nackspärr när jag vakna säger jag bara, inget jag rekomenderar. Har just ätit middag, tacos, mums. Ska ut senare ikväll med flickorna, det kommer bli kul.


Puss och Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0