Skolan

Sitter i skolan nu och väntar på att bussen ska gå. Hela dagen har jag, fanny, johanna och emelie suttit inne hos getterna och studerat dem. Solade på förmiddagen men sen gick solen imoln. Jag ska åka in till stan snart och möta upp Lina. Jag ska kolla på studentskiveklänning, tajts och nå smycken. Läste just att Lina ska kolla på skor och smycken ^^ jag e påläst ;)

Igår kväll gjorde jag bort mig som fan. Hade varit ute me hunden och kommer in i köket. Där står mamma, pappa och nån till som jag trodde var min lillebror. Jag börjar prata om min hund som en bebis och flänger omkring som en tönt. Sen i hallen står ett par främmande skor, jag frågar pappa vem som e hemma hos oss? Då svarar pappa att det är elektrikern :O När han går ut från vårt hus kollar jag i fönstret. Han är BABE!!!!! :O pinsamt. Han kommer tillbaka hem till oss dagen innan min student, då ska jag vara förberedd ;)

Skriver mer sen när jag kommer hem. Kan visa vad jag har köpt då :)


Kommentarer
Linapina

pålästa tjejen :D <3

2009-04-28 @ 12:23:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0