Skön dag

Idag hade vi en essä skrivning i skolan om förintelsen. Gick bättre än vad jag trodde det skulle göra. När vi väl satt där inne för att börja skriva var det några som var sena. Så ALLA i klassrummet kom överens om att de som var sena fick vänta i ca en timme innan dem fick komma in för att inte störa oss andra. Dem som kom sent blev självklart sura, vilket jag inte förstår, dem har bara sig själv att skylla. Sen åkte vi upp till matsalen och åt lunch. Skjutsade Lina och Johanna till stationen och åkte vidare till stallet. När jag var ute och red trampade min häst (Harry) på en huggorm!!!!!! FY, harry var hur lugn som helst men jag fick panik. Rös över hela kroppen och klamrade mig fast i sadeln. Asså fy va äckligt det va när den sprattlade och slingrade iväg.
När vi kom tillbaka till stallet fick sig harry en dusch men självklart rullade han sig i dammet ute i hagen igen :) Han e  för söt!
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen kolla på film :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0