Solen är på g

Satt just och läste på min frus blogg. Hon är lessen för att jag skulle gå ut idag utan henne men då ska jag göra henne glad, jag ska inte ut idag. Ändrade mig, har dessutom inga pengar, inte för att det har stoppat mig förut ^^. Men jag kommer att vara hemma och ta det lugnt, måste ladda batterierna inför kryssningen på söndag.

Idag väckte min lillebror mig och sa att Törnrosa gick på tv. Har tjatat hur länge som helst att jag vill se den, så då passa de jag på. När filmen var slut åkte jag till stallet och red för första gången på 3 veckor, himmlans mysigt :)
Vid halv två var det påskfika med mormor och farmor, fick massa påskpresenter:

Farmor: Blomma, pengar och en STOR knallröd lackväska
Mormor: Pengar

Har suttit ute hur länge som helst idag, helt underbart väder är det jue! Älskar att solen kämpar och håller sig framme :)

På söndafg träffar jag min wife!! <3

Puss och Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0