Valborg asså....

Kom hem från kolmården igår. Vi åkte dig med etologi kursen i tisdags morse vid sju. Trött var jag och somnade på bussen dit. Gick in hos vargarna igår, direkt när jag kom in hoppade två stycken vargar upp på mig :O Blev lite chockad först men sen blev det himmla mysigt. :) Dem var supersöta! Hade lera och tassavtryck på hela mig efter det mötet.
På vägen hem blev jag åksjuk, fy alltså "/

Idag är det valborg, beslutasångest säger jag bara. Ingen känns taggad för nånting, inte jag heller, längre...




Alla som snackar skit kan sluta med det! Ingen tycker att det är kul, förutom du/ni själva tydligen! Är så jävla trött på berga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0