2:a augusti

Hela natten har cognac jagat flugor i lägenheten. haha såå söt, men hade nog gärna sovit lite bättre :P Jag och sara gick upp vid åtta och gjorde oss klara. Sen raka vägen till shell och köpte kaffe ;) När vi kom till banan så skulle det kosta 100 kr i inträde/pers. Så vi sa att vi hade sovit där under natten och åkt iväg på morgonen för att handla, då skrek dem "campare" och vi fick åka in gratis! xD Vi höll på att dö av skratt! Idag kom mina föräldrar för att titta på daniel, synd bara att de bara såg heatet då daniel fick svart flagga. Men förutom de loppet så gick det jätte bra för daniel, i sista heatet kom han tvåa :) men tyvärr gick han inte vidare till final men han va nöjd med helgen ändå, jag tyckte iallafall att han va jätte duktig :D Bilen blev såld också....Va väldigt trött på kvällen och somnade i sängen med älskling brevid <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0