Åh herre

klockan är snart halv ett och jag har fortfarande inte kommit ur sängen. Gårdagen va hur kul som helst, jag hade verkligen jätte kul. Det va jag, emelie, björn och ante som gick ut tsm. Okej, det jag skulle göra igår va att träffa en kille :) Han jobbar som bartender på ett ställe i vh, inget höjdar ställe men jag gick dit för att träffa honom.
Mina kära vänner gjorde mig hur generad som helst, dem vinkade honom till vårat bord så att han skulle prata med mig, dem beställde bara dricka från honom. Jag höll på att dö, jag är ju alltid så himla blyg med nytt folk.
Jag och emelie intog dansgolvet och ägde alla!! mohahah ;) Vid två tiden så stängde dem så vi började dra oss mot utgången, det blev lite mysiga kramar (A) :) Jag kom hem vid halv tre då smsade han och jag lite, och vi kommer att träffas igen :) När klockan blev tre så orkade jag inte hålla ögonen öppna så jag kröp ner i sängen för att sova. Precis när jag nuddar kudden så får jag världens hicka, hela huvvet snurrar och det piper som bara den i öronen, yes tummen upp! Men men tillslut så somnade jag och blir väckt av mamma idag halv elva. jippie!

Nej nu måste jag kliva upp ur sängen, kan ju inte ligga här och slöa ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0