Big no!

Idag har varit en väldigt lugn dag. Har småplockat lite på mitt rum och tittat på film. Vid sex tiden tog jag bilen till haninge för att köpa tuggben till Knoppe. Man får ta med sig hunden in i affären så han fick följa med. Inne i affären plockade vi på oss två ben och en tuggring. Det blev en folksamling runt oss för alla tyckte att Knoppe va så fin och alla ville klappa. *stolt mamma* :P Knoppe klagade inte på uppmärksamheten direkt ;)
När vi kom hem åkte jag och mamma till stallet och tog in Harry från sommarbetet, skönt..

Nu ligger jag i sängen med en kopp te, har ont i huvvet och i halsen :( Jag vill inte bli sjuk....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0