fy vilken tråkig morgon

Klockan ringer kvart i nio, men går man upp direkt för de, nej ;) Jag är helt död, inatt jag resten av familjen sprungit upp och ner för trappan (som e precis på andra sidan väggen vid min säng), knoppe har legat och snarkat som jag vet inte bad. En kvart senare orkar sig benen ta sig över kanten och resten av kroppen får liv. Idag ska vi åka med Knoppe på återbesök hos veterinären. Han fick ju öroninflammation här för ett tag sen så nu ska vi se om den e borta. Jag hade för mig att vi skulle vara där 10 och va tvugna att åka halv tio men då säger mamma att vi har tid där 10.30 :O jag hade ju kunnat sova en halvtimme till! men det va väl lika bra att gå upp eftersom jag kämpar med att vända tillbaka dygnet.
Ute är det grått och kallt :( I mitt rum va det hur kallt som helst för jag glömde stänga 2 av 2 fönster i mitt rum igår kväll, typiskt....
Idag kanske jag ska åka och simma med emelie och tobbe, men vi får se om jag hinner de "/
Ikväll ska jag och emelie iallafall åka på bio, jag tror vi spikade de, vi får se :)


Nu ska jag gå ut med hunden och äta frukost, not at the same time ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0