God eftermiddag gott folk

Just nu sitter jag i köket och kollar på när mamma lagar mat. Det blir potatis och kött, mmm gott! Idag kom hon hem med 2 par glasögon och så ska hon välja ut ett par. Så nu går både hon jag med ett varsitt par på oss :P haha sååå snygga e vi, nej men seriöst jag passar fett bra i dem jag har på mig, kanske lägger upp en bild. ;) Jaa snart blir det mat sen ska jag förbi stallet och kolla hästarna igen. Har ridit idag också men det blev inte den underbara turen i skogen jag hade tänkt mig. Jag och Harry kom inte överens nångång "/ men men. Man kan inte vara på topp jämt ;)
Sen ska jag väl börja göra mig klar för mitt lilla äventyr ikväll, haha det är ingen big deal, eller jo lite kanske :P Jag har med mig min kusin som stöttepelare ;) eller vad man ska säga, moraliskt stöd kanske lät bättre :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0