God morgon

eller a, jag har varti vaken sen halv nio. Då ringde klockan och jag åkte till stallet för att kolla till hästarna som fortfarande går ute dygnet runt. På söndag tror jag de är dem går in till stallet igen. Allt va iallafall bra med dem alla, vissa är runda om magen. ;) Sen åkte jag hem, då funderade jag på om jag skulle lägga mig och somna om men jag måste vända tillbaka dygnet. Kan ju inte sova bort halva dagarna ;) Idag ska jag och kusin åka ner till nynäs igen för att promenera runt ringvägen. Så bilder kommer det garanterat att bli på bloggen senare ikväll.

Nu ska jag gå ner och kolla om tvättmaskinen e klar ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0