God morgon

Igår kom kusin hit och åt middag med oss, tacos, mums! Sen tog vi tåget in till stan och gick runt i lite affärer. Jag köpte en kofta, en t-shirt och en hårklämma. Sen gick vi och tog en öl/cider, det va mysigt. Efter stan så ´drog vi hem till ante och va där ett tag. Vi satte in en töjning i mitt öra, en liten bara :P Hade den under kvällen men tog ut den sen. Jag åkte hem rätt tidigt, jag va hur trött som helst.
Jag lägger upp bilder sen på de jag köpte :)

Nu har jag just ätit frukost. Har redan hunnit varit en sväng förbi stallet och busat med hunden på tomten. Nu ligger han och sover, utmattad efter allt springande;) Vi vägde honom igår igen hos veterinären, nu vägde han
32 kg :O Han har gått upp ytterligare 2kg på 2 veckor, min stora pojke.

Idag ska jag åka till stallet och rida, funderar på att ta en mysig tur i skogen, sen ikväll ska jag umgås med min kusin, vi ska gå till ett ställe där jag ska träffa nån :P spännande ;) mer säger jag inte ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0