God morgon

Vaknade till och kollade på mobilen vad klockan va, 11.12! :O Herregud. Jag flög upp ur sängen och blev pigg på 2 sekunder. Gick ut med Knoppe också och nu sitter jag och kollar på sjukhuset med lite frukost. Snart ska jag göra mig klar ska eventuellt till nynäs och träffa linda, men om det inte blir så så lär jag hitta på något annat :)
Usch vilken hemsk dröm jag hade, vaknade till lite inatt av jag att jag låg och grät. Sen när jag vakande "imorse" hade jag haft ner kuddar på golvet och lakanet va helt knöligt. Fy vill inte tänka på drömmen, jag kommer liksom ihåg varenda liten detalj. Jag kommer alltid ihåg vad jag drömmer, helt sjukt. Jag kan liksom återberätta allt, vad som sas och vad som gjordes, vad det va för färger på saker och ting.

Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0