Hurtbulle!

Imorse blev jag väckt kvart över tio av min söta vovve :) Då gick jag upp och gjorde mig klar direkt och började promenera till tåget. En promenad på en kvart- tjugo minuter. Sen när jag kom ner till nynäs vid halv ett så gick jag till konsum och köpte mig en vecko revyn sen gick jag genom centrum och bort till ringvägen, varmt va det ute! Sen efter en lååång promenad satte jag mig på en sten vid vattnet och mös. En egen liten utfykt, de enda sällskap jag hade va flugor, inte de sällskap man brukar vilja ha men de fick duga ;) Satt där ett tag och bara tog det lugnt, rensade skallen lite, det behövs ibland. Sen tog jag tre tåget hem, när jag komm till stationen gick jag hem, 20 minuters promenad. När jag kom hem bytte jag om och gav mig ut och sprang.

Så idag har jag gått i 2 timmar och sprungit i 20 minuter. Hurtbulle, det är jag de ;)


Här satt jag på en sten och mös :)


Synd att solen inte va framme


Avslappnad blev man och man kunde tänka igenom lite saker


<3 ;)


:)


Lekte lite :)


Den skulle nog bli fin i svart/vitt, eller?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0