Kallt

Usch va det är kallt "/ Jag har krypit ihop under en filt och laddat med ostbågar och cola :) På tv är det the bachelorette, jag har inte följt de, men det är sista avsnittet tydligen då måste man ju se vem av dem som åker ut. Har sett nått avsnitt då och då så lite koll har man jue.
Idag har jag tagit det lugnt, har känt mig seg i hela kroppen "/. Sen på kvällen åkte jag och mamma till stallet, hon väntade på mig medans jag red. Det gick jätte bra :)

Sökte även ett till jobb idag :) wohoo

När jag skulle göra frukost idag, så gjorde jag mackor och ville ha ost :) När jag ska hyvla en skiva så slant jag med hyveln och körde den på handen. Aoutch!!!! Började blöda som fan, det svider fortfarande!!! Men men, det som inte tar livet av en, det härdar (sa en person till mig en gång).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0