Konstigt väder

"imorse" när jag blev väckt va det ju skitväder, nu e det strålande sol! :S
Jag och mamma åkte till IKEA idag för att köpa lite saker till stallet. När vi kom dit va det så sjukt mycket folk. Aldrig sätt så mycket folk där, inte en enda ledig parkering fanns de. Det tog nästan en kvart att hitta en p-plats. Inne p IKEA va det totalkaos, folk som springer hit och dit. Dem jag mest stör mig på är dem som helt plötsligt bara stannar mitt i gångarna med vagnarna!! :O Vad tänker folk med?! Åh man blir ju så arg och irriterad så till slut går man ju fan in i folk med flit. När vi går omkring där inne plingar min mobil och ett sms från Linda väntar på mig ;) Hon och hennes mamma va på väg dit, tyvärr så hann vi inte ses, när dem gick in så stog vi i kassan :( Men vi smsade ett tag för att överleva IKEAkaoset ;)

Hoppas ni kom ut helskinnade gumman ;)


Kommentarer
linda

jaa då hjärtat, med mina spetsiga armbågar så var det inte många som stod i vägen för mig, jag va som en rugby spelare :D

2009-08-22 @ 23:27:38
URL: http://lindazetterman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0