Myshelg me Sara

På lördagen hämtade Sara mig hemma efter att hon slutat jobba. Då åkte vi till PH och åt sen middag, riktigt hungriga va vi. Väl hemma öppnade vi en vinflaska och satt och smuttade. Vi började ladda enr en film också, walled in.



Sen stog vi ute på balkongen och tyckte det såg ut som ett hus brann. Men vi va inte helt övertygade så vi väntade ett tag, det luktade inget i luften. Sen säger Sara att hon tyckte hon såg en vattenstråle över huset. Nu blev vi övertygade, huset brann. Vi slängde på oss kläder och tog med oss kameran. Små sprang till huset och till vår stora "besvikelse" så brann det inte. Dem hade satt upp ett stor skynke med partylampor under i olika färger, maaatt! Jaja när vi ändå va ute så bestämde vi oss för att gå en sväng. Så vi började knata igenom nynäs.



När vi kom till centrum blev vi på bushumör, eller a det hade vi varit på hela tiden. Sara pratade om att sno ett stor bord och ett hund hus :O haha här är vi diskreta minnsann ;) Vi fick inte med oss de ;) haha


Sara

När vi kom till centrum hade någon redan gjort en rassia bland alla cyklar.


Då va det inge kul längre, så vi började gå hemmåt. När vi kommer till shell så börjar det regna, kul. När vi kom innaför dörren va båda blöta och det va baar att byta kläder.
Då satte vi på filmen som va klar, då va väl klockan två typ. Vi gosade ner oss i soffan och satte på filmen. Efter typ en kvart kom ett överraskningsmoment och jag hoppar nästan ur soffan. Sara rör sig inte ens, herregud tänker jag, ofta hon inte blev rädd. Då har kvinnan somnat!! Så jag satt där i soffan själv och kollade på filmen som va helt okej och skit äcklig vissa stunder. Klarvaken väcker jag Sara vid fyra tiden, då gick vi och la oss. Dagen därpå vaknade vi inte förrens vid tolv typ. Segt att kliva upp ur sängen kan jag ju säga^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0