Då e man igång igen

Jaha då har man hittat tillbaka hit då. Jag har verkligen inte haft någon lust att blogga, överhuvudtaget. Men nu är det väl dags igen, så gott det går.

Vad har hänt den senaste tiden då?
Inte så mycket faktiskt, pappa har blivit tränare för Hammarby vilket jag tycker är jätte kul för hans skull. Han brinner ju för fotboll och det är ju det här han vill pyssla med.

Med mitt liv har det inte hänt så mycket, allt rullar på som vanligt. Baby och jag har snart varit tsm i 3 månader, det har gått fort tycker jag. Men det känns jätte bra, verkligen :D

Idag blev det till att inhandla de sista julklapparna, skönt att det är över ;)

Nä nu ska jag sova, men jag LOVAR att skriva imorgon igen ;)
Baby och jag åt Thaimat till lunch hemma hos mig idag. En tallrik lixom gick sönder :P
Så går det med mig och Baby i samma kök ;)


Baby <3 (kryssning)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0