Rastlös så in i pipsvängen

Gud va det är tråkigt att vara sjuk, vara nerbäddad och instängd. Man blir ju galet rastlös, klarar inte av att vara sjuk alltså. Tur att man e på bättringsväg nu då, imorgon tänker jag inte ligga i sängen iallafall, det är en sak som e säker.

Jahapp, julafton snart då. Julafton är lite splittrade känslor för mig. Vi firar inte jul som för ett par år sen. För ett par år sedan va vi alla samlade och firade tillsammans hemma hos min mormor, men p.g.a vissa "omständigheter" så gör vi det inte längre. Jag älskar julafton, hur mysigt som helst men det känns ändå som att något/några fattas. Men just nu är det bara att gilla läget, vem vet, det kanske ändras i framtiden.



Kommentarer
mliiih

Något jag hoppas på väldigt mycket iaf.

2010-01-02 @ 01:26:08
URL: http://mliiih_s.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0