Satan

Jätte kul att jag har gått och blivit sjuk nu, VERKLIGEN!!! Feber och massa annat skit. Har spenderat i princip hela dagen i sängen.

Lördag:

Baby kom och hämtade mig hemma vid halv tio då skulle han, jag och johan ut och drifta. Jag följde med för jag ville inte sitta hemma eftersom att baby hade tagit ledigt så jag ville vara med honom. Han och jag skulle egentligen gått på bio men jag orkade inte. Tidigare under dagen va jag, kusin och björn och åkte pulka. Men vi hade iförsig inga pulkor utan sopsäckar :D Det gick undan må jag säga. Men a hur som helst, jag, baby och johan åkte till jordbro och mötte upp massa annat folk. Sen åkte vi till Maxi parkeringen här i haninge och sen tillbaka till jordbro. När vi kom tillbaka till jordbro hittade vi en pulka som vi satte fast bakom Heddas bil och jag och frida satte oss i den sen bar det av. Åkte runt på en parkering tills pulkan tippa och vi flög ut. Lite blöt man blev då ^^

När jag och baby kom till muskö så kröp vi ner i sängen och tittade på film<3 Min baby är bäst<3

Vaknade med feber och massa annat skit idag, INTE kul nånstans.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0