14 februari

Idag ringde min väckarklocka halv åtta. Fyyy. Va ju tvungen att rida innan jag skulle på min date ;) Så jag åkte till stallet och gjorde mig plikt. Det va svinkallt och jag kände för att göra något annurlunda idag, orkade inte bara ut och rida. Så jag gjorde iordning Harry, hoppade upp i sadeln och kortade mina stigläder. Sen hittade jag en raksträcka på ca 200 m där jag bara gav gärnet. Vet inte om man kan kalla det direkt monté men jävlar vad min lilla travare sprang på. Det va precis som en klocka ringde i hans huvud och han visste vad han skulle göra. Fan jag skulle ha gått trav på skolan, har verkligen fått upp ögonen för det, lite sent påtänkt kanske men va fan. Man kan inte får allt.

Sen åkte jag hem och gjorde mig fin, skulle möta min date på centralen vid halv ett. Tog fram kläder och sminkade mig och åkte in till centralen. När jag åkte ner för rulltrappan fick jag syn på min date. Där stog hon, min bästa vän, vid spottringen :P haha Lina Sjöholm. Vi gick direkt och hämtade ut biljetterna till bion och då va det ungefär en timme tills bion började så vi gick till kungshallen och åt lunch. Himmla mysigt :) Som vanligt blev det en massa skoj och en massa skratt. Hon hade med sig sin kamera också, så kort blev det::) När vi var mätta och belåtna gick vi och köpte godis, när vi kom ut från godisaffären stog det två killar där med " gratis kramar" skyltar, självklart paxar lina den snygga :P
Vi såg i "taket lyser stjärnorna", vi va väl lite halvflummiga genom hela filmen och i slutet satt vi och grät i Linas halsduk :P Hon som spelar Jenna är helt sjukt lik Josse!:O Det är nästan läskigt asså. Men filmen får tummen upp, tyckte att det va bra :) Detta var min bästa Alla hjärtans dag nånsin, kunde inte ha blivit bättre <3 Tack Lina för att du e du!

Nu ska jag kolla på melodifestivalen, hoppas dem har nått bättre att komma med idag än förra veckan. Sen ska jag ha telefondate med Babe <3

Juste, när jag satt på tåget hem så tjuvlyssnade jag på en tjej som prata i sin mobil, då sa hon "Dem som ger bort presenter stup i kvarten kan inte visa kärlek i känslor". Dem orden lixom fastnade i mitt huvud, ligger det nått i de som hon sa? Är människor dåliga på att våga visa känslor?

Puss och Kram


Kommentarer
jag

så bara för att jag gav saker till dig stup í kvarten så visade inte jag min kärlek till dig eller vadå?

2009-02-15 @ 03:06:11
Anonym

Eller så kretsar inte hennes värld runt dig längre, deal with it.

2009-02-16 @ 16:01:42
Läni

tack själv hjärtat, best alla hjärtansdag ever :D <3<3

2009-02-17 @ 19:39:12
Anonym

Precis deal with it!

2009-02-18 @ 20:17:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0