Jahapp

Då var man här tillslut då. Alla människor runt omkring mig har bloggar så jag tänkte väl att jag skulle ge det en chans. Jag får se hur pass bra jag kommer kunna hålla igång mitt skrivade :P

Imorgon är det alla hjärtans dag *suck*. Jag har gått och funderat på detta ett tag nu, vad är det egentligen att fira? Om man är tillsammans med nån så ska man visa varje dag hur mycket man uppskattar varann, varför fjäskar folk till det på alla hjärtans dag, en dag om året? :S Jaja, det som vill det får väl göra det. Men vi andra som är singlar och lever livet, vi behöver ingen alla hjärtans dag. Jag är på topp just nu, utan nått förhållande, utan nån kille i mitt liv. Min singel tid som varit nu ett tag har varit den bästa perioden i mitt liv :) Kan koncentrera mig på helt andra saker som bara har med mig själv att göra :) Så himmla skönt!

Puss och Kram


Kommentarer
amanda aka amzie

Ja men preciiis :D fuck alla hjärtansdag helt enkelt.

2009-02-14 @ 00:36:22
URL: http://amzie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0