Sista ridningen

Idag åkte jag till skolan imorse och skrev engelska prov. Det kändes faktiskt som att det gick bra men bara för det så kommer det säkert gå piss dåligt. Efter lunch hade vi våran sista ridlektion på skolan. Vi fick småhoppa lite, det va kul. Det gick bra och jag kommer ha träningsvärk imorrn :P Jag är inne på min sista "skolvecka" nu, efter lovet börjar mina kurser, det ska bli spännande. Vi tar studenten om ca 3 månader nu, ska bli skönt att komma bort, men mest av allt slippa människor som man bara inte tål!!!! 
Nu ikväll har jag och mamma myst ensamma hemma för pappa och lillebror är inne i stan och kollar på nån karategrej. Så jag och mamma köpte cola och ostbågar, mums! :)

Jag har pratat ut lite med en viss person som jag hade lite otalat med för ett par år sen. Det känns bra, eller vad säger du "mamman"? ;) Du vet nog vem, du är :)

Nej nu ska jag typ göra nått annat :P Orkar inte sitta vid datan :)

Puss och Kram


Kommentarer
sabina

jag är glad att vi är sams igen vännen! :D

2009-02-17 @ 20:12:58
URL: http://mammasabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0