Trött

Dagen började med att jag missade bussen till skolan, så min kära pappa körde mig så jag hann faktiskt i tid :) Men det blev bara en flumdag idag. Alla va helt vimsiga och sega i huvvet kändes det som. :P Jag har träningsvärk från igår och kommer säkerligen få mer efter min långpromenad jag ska på imorrn med min kusin :) <3

Efter skolan åkte jag och Fanny och sola, har faktiskt fått massa färg efter bara tre gånger :) Efter det åkte jag till stallet och red. Fy fan va pissigt kallt det va, fick praktiskt taget sätta mig på elementet när jag kom tillbaka till stallet. Sen börja det lukta bränt om mina ridbyxor :P När jag kom hem hoppade jag in i duschen, men väldigt varmt vatten på!!!!! Och nu sitter jag här, har en stressad Olliver i telefon :P Om två dagar åker jag och Lina till Norrköping. Det ska bli himmlans kul!



Puss och Kram

"Delimismen" <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0