andas ut

Gick upp kvart över sju imorse eftersom jag hade en tandläkartid åtta. Trött som tusan och knappt vaken när jag la mig i tandisstolen. Hatar när dem ska ta bilder, dem där grejorna man ska ha i munnen är för stora och det gör apont. Men jag hade inga hål, det är nog första gången jag inte har hål sen mellanstadiet. Vad jag än gör med mina tänder och hur mycket jag än kämpar för att hålla dem i skick så har jag alltid haft hål. Kunde slappna av och andas ut när hon sa att jag inte hade hål, borde nästan fira kanske ;) Nu ska jag duscha, ska ner till babe en sväng och pussa på honom och hämta helosan salva till min tatuering som kommer på plats imorgon! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0