Fredag

Tog bilen och åkte ner med knoppe till nynäs. Va me sara typ hela dagen och knoppe och konjak badade. en kom även andersson, daniel och bobbo och badade me oss. Åkte hem och lämnade knoppe och bilen sen. Jag och daniel köpte pizza och mös o soffan hela kvällen. Det va väldigt mysigt. Det har aldrig varit bara han och jag, vi har alltid gjort nåt med massa annat folk, inte för att jag har något emot de, tycker om hans kompisar, men det är mysigt me lite ensamrätt ibland också ;)

Lördag
Imorse ringer mamma och säger att knoppe är dålig och att pappa har ringt till veterinären, det visar sig att han har fått "blöt svans" och har jätte ont. Det är när dem har badat och blivit kalla. Svansen blir förlamad och de får jätte ont. Min lilla bebis :( Mamma åkte till apoteket och köpte medicin till honom.
Jag och daniel gick och köpte frukost sen gick jag in på lindex och småshoppa lite. Det blev ett vitt linne me nitar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0