glad :)



I ettan på berga så klippte jag mig själv efter ett knep som Petra lärde mig. Jag klippte en gång men blev inte nöjd så jag klippte en gång till, MISSTAG! Det blev till axlarna, ångrade mig som bara den och hade toffs ett bra tag! Nu har det äntligen växt ut igen :D Älskar mitt hår, men vet inte om det är dags att bli brunett? hmm det tål att tänkas på. Daniel säger att om jag färgar de brunt ska han raka skallen, färga topparna blonda och spara en liten hästsvans i nacken. Ja då blir vi ju skitsnygga ihop ;) haha


Kommentarer
Petra

jag tycker du ska vara blond :D det är superfint som det är nu :)

2009-07-30 @ 15:15:15
URL: http://petraahlberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0