Idag ägde

När jag kom hem från nynäs så fick jag sms från min kusin. Vi bestämde oss för att hitta på något, så jag promenerade till centrum och mötte henne. Sen gick vi till ribbyskolan där ante och björn höll på att spela fotboll. Va där en stund och umgicks, sen gick jag och emelie hem till mig för att hämta bilen. Då bar det av till farsta där det blev lite shopping.: nya nageldekorationer, två små handdukar, ljus, mugg till min och älsklings tandborstar :) Sen skulle jag och emelie åka till älsklings jobb och överraska honom men han har hunnit  åka så vi möter honom på vägen, då stannade vi och pussades lite :P Sen åkte jag och emelie till oden och mötte upp björn och ante. Där köpte vi kebab som vi tog med hem till ante och åt. Mums :D Då fick jag nå ryck och ville åka och bada, drog med mig emelie till årsta. Men där fanns det ingen parkering så jag och emelie åkte och hämtade ante  och björn och drog me dem till sorunda. Där va vi ett tag och badade, vi kom dit vid åtta tiden typ. Det va kallt i vattnet så det tog ett tag innan jag kom i. Men sen när jag väl kom i så va de skönt :) Sen påväg hem stannade jag och pussade på älsklingen igen. Kan inte få nog ;)

Sitter och pratar me älskling i telefon nu <3

*fel av mig*, *de hände en grej*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0