Igår

Sara kom hit och hämtade mig och knoppe. Vi åkte ut till norvik där vi släppte hundarna så dem fick busa. Haha knopppe va helt slut, flåsade som en tok. Sen åkte vi hem till sara för att kolla på hennes nymålade lägenhet, som hon målat själv. Det va jätte fint :) Vid fem tiden promenerade jag och knoppe hem, gjorde lite mat och åkte sen hem till vh. När jag kom hem dit åkte jag och mamma till stallet för att kolla ut en ny hage till hästarna, vi hittade en och är nöjda. Sen på kvällen åkte jag till nynäs igen, knoppe följde me:) Då va linda här, hon sov med mig här inatt. Knoppe somnade brevid mig i sängen, hur mysigt som helst <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0