Lördag

Vaknade vid halv tolv. Då åt jag och emelie frukost sen gick vi lite på stan. Köpte jättefina underkläder på lindex :) SEn åkte vi hem, släppte av henne hemma hos henne innan jag åkte hem. Där va det grillning med släkten. Maten va jätte god och vi hade hur kul som helst. Skrattade så jag hade ont i magen :) På kvällen åkte jag tillbaka ner till nynäs, sara kom så vi kollade på film och åt chips. Vi såg världens konstigaste film, vi fattade ingenting :P Sen vid kvart över ett på morgonen så åkte jag till ösmo för att hämta linda. Jag kom hem vid halv två kanske men gick inte och la mig förns tre kanske. Jag kunde inte sova, saknar min älskling. Somnade ensam, ingen famn att gosa ner sig i.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0