Rubrik?

Sov hos älskling hela helgen, hur mysigt som helst. På söndagen var det lite småjobbigt att få upp honom ur sängen. Vi skulle åka och bada. Men efter några försök fick jag upp honom. 'Sen åkte vi hem till andersson och väntade på sara och bobbo. Sen åkte vi alla till badet, jag badade! :O Helt otroligt.
I måndags tog jag bilen ner till nynäs och åkte och badade igen me sara, nathalie och david. Fick en hel del färg måste jag säga :D
Igår låg jag här hemma i våran solsäng hela dagen! Somnade som vanligt och brände mig på ryggen. Mamma berätta också att dem nu har gjort iordning skisser på våran pool. Men eftersom vi ska ha som ett stort plank så måste kommunen godkänna först. Åh längtar tills våran pool e klar! :D

Hade tänkt sola idag men det är moln på hela himlen *suck* Jag ska ju bli brunare än Daniel, men om det ska fortsätta vara moln kommer det ju inte att gå. ;)




Michaela <3 Daniel




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0