Så larvigt

Hörde på nyheterna häromdagen att de kanske ska förbjuda dubbdäck på vissa gator i stockholm. Det är nog de larvigaste jag har hört. Haha seriöst, man blir ju maatt. Hur ska man då ta sig igenom storstaden? Kul det skulle se ut om en massa människor skulle stå och byta däck. Det skulle man ju nästan göra, köra in i stan, ställa sig och byta däck, så att det blir köer. Sen köra in på gatan och sen efter så byter man däck igen. Det skulle vara kul om nån gjorde de. Jag skulle bara stå och hejja på.

Sen sa dem också att det nu är ett brott att spela musik på gatan i göteborg. Musikanter som spelar på gatan begår ett brott. Hallå?! Vad e det för människor som sitter och bestämmer sånt här skit? Det är väl bara trevligt med lite musik medans man går i solen på gatan. Nej nu får dem skärpa sig, har dem inget bättre för sig? Att man kan bli gripen för att man spelar musik på gatan är ju bland de sjukaste jag har hört.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0