Såå nöjd

Igår gick jag upp tidigt, åkte till stallet och red ut barbacka i skogen. Det va väldigt mysigt, helt lugnt och stilla. Men när vi kom till en lååång stig i skogen kände harry för att dra järnet, vilket han också gjorde. Där satt jag, barbacka på en skenande travare, det är inte de lättaste kan jag ju säga, men jag klarade mig oskadd ;) Sen åkte jag hem och åt frukost och gjorde mig iording. Hämatde kusin hos tobbe vid kvart i tre och åkte ner till tågstationen. Lämnade bilen där och tog tåget in till stan, min tredje tatuering skulle göras :D Gick av vid stockholm södra och gick till donken och åt, hade tävling vid kassan om vem av oss som skulle få sin mat först, det blev min kusin. Eftersom att Mac chicken som jag nästan alltid beställer aldrig finns klar. Mätta begav vi oss sedan till East street. Jag hade tid 17.00, vi kom dit 16.30. Vi satt och bläddrade i lite tidningra och böcker. Jag fick komma in 17.45 så jag va lite små seg. Sen började han, okej tänkte jag, det känns inte alls farligt, gick riktigt bra. Men efter en timme började det göra ont, gjorde ont ända ut i armarna. En tjej i båset brevid mig tatuerade magen. När hon va klar och reser sig står det "cunt" på hennes mage, okej? Sen sa hon att hon ska till pride, jaja, bara hon tyckte om den så. Men jag skulle aldrig skriva "balle" på magen för att jag gillar de ;) Jag har verkligen inget emot homosexuella, alla lever sitt liv på sitt sätt. Tillbaka till min tatuering, när han skulle fylla i lite vitt här och var gjorde det så sjukt ont, ville bara klappa till honom. Men sen när jag såg resultatet t spegeln va det värt all smärta. Den är så himla fin, är super nöjd.

Han som tatuerade mig heter Erik och jobbar på East Street på söder. Kan verkligen rekomendera honom. Jag kommer att lägga upp bild på tatueringen så fort den börjar läka. Jag lägger nog upp bilder på alla tre tatueringar :P    vi på donken :P

juste när vi va på väg till east så mötte vi Fares Fares och Markus Fagervall :P och en präst ;) ahahah


Kommentarer
Emelie

hahah en jävla präst liksom :D

2009-07-31 @ 20:23:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0