Solen kommer och går

Vaknade runt elva tiden idag. Det va lite trångt i min säng, älskling sov hos mig inatt, är van vid hans stora säng :P Usch va bekväm man blir lätt ;) Vi klev upp, och jag började plocka efter gårdagen, och han åkte till nynäs och bytte bil. Sen kom han och hämtade mig.  Vi åkte till hans jobb för att måla folkracebilen. Solen sken och de va hur varmt som helst. När vi va klara hade jag lite färg på händerna och på byxorna medans han hade överallt. Haha det är inte lätt ;) Bilen blev fin iallafall ;) Danne ´målade med rollern och jag med en pensel, målade där han inte kom åt ordentligt. Det va rätt mysigt, bara han och jag. Det är inte så ofta vi gör saker bara vi två. Men när det väl händer uppskattas det som bara den, oavsett vad vi gör.
Sen körde han hem mig, då åkte jag och lillebror och köpte pizza, MUMS! Mätt som bara den nu :P

Längtar till torsdag då jag ska göra min tredje tatuering! :D Skönt att kusin följer med som stöd!
Nu har solen gått och gömt sig och jag funderar på att leta fram någon film.


vi målade det svarta


Jag skrev :D

Älskar dig Daniel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0