Sommar och sol och vi har vilda kjolar

SolSolSol härliga sommarsol! Synd bara att det kommer ett hejdundrans regnoväder mot sverige. Man får vara glad för den lilla sol vi får. Idag åkte jag till nynäs vid ett tiden, skulle hämta salva och pussa på daniel. Åkte hem till lägenheten, haha bombnedslag ;) jag har ju inte varit där på en vecka nu ;) haha nej förlåt älskling <3 Tog salvan och åkte sen till
OKQ8 där daniel och micke va, de tvättade mickes bil. Stog där i solen och solade benen och pussades och kramades.
Haha har en kjol på mig som är en snurrkjol, en sån där som åker upp så fint när man snurrar, ni vet ;) När jag går i nynäs centrum kommer en vindpust och lyfter hela kjolen, hoppsan, snabbt som bara den försöker jag överta kontrollen över detta vilda tygstycke :P Fyllegubbarna vid fontänen blev iallafall glada ;)
Även vid macken blåste den flera gånger så jag fick hålla i den, men daniel hade nog inte klagat om den hade blåst upp helt ;)

Nu ska jag göra mat till mig och lillebror, pasta och köttbullar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0