yesterday

Daniel skulle komma och hämta mig efter jobbet så skulle vi åka hem till honom. Men när han kommer utanför med bilen så har dem ringt och han va tvungen att åka och jobba (han har jour), de va nått jobb i gustavsberg, så jag följde me :) Sen åkte vi till garaget för Daniel skulle fixa sista grejjeen på bilen inför håga, sen åkte vi hem. Vi bestämde oss för att laga pasta och köttbullar, min uppgift blev pastan och hans köttbullarna. Jag sprang ner på konsum medans han fixade köttbullarna, köpte juice, bröd och B&J glass :D När jag öppnar dörren är det rök i hela lägenheten, han har bränt köttbullarna xD min älskling då :P Sen kröp vi ner i sängen och kollade på nån film på trean tror jag :P somnade i hans famn <3

Imorse åkte älskling till jobbet, jag låg kvar och sov, så himla skönt. Jag tror jag vaknade vid nio tiden, kollade ut genom fönstret och såg de söta paret fiskmås som satt på taket. Varje mogron sitter dem där, blir nästan en chock när man vaknar och inte ser dem där :P Klär på mig, och gör frukost. Sen hör jag att ytterdörren öppnas och in kommer daniels mamma. Hahah blev lite halvt pinsamt när jag satt där nyvaken och åt frukost i mjukiskläder :P Men vi småprata lite innan hon gick. :)Sen gjorde jag mig klar och gick mot tåget, vid övergångsstället står det en gubbe, som måste ha varit lite efterbliven för han hade en personlig assistent, sen pratar dem ju på ett speciellt sätt. Men iallafall, när jag går förbi så säger han"hej, hej" och jag säger hej tillbaka, han blir jätte glad och börjar skratta.
Personliga assistent: "varför e du så glad Bengt?"
Gubben: "hon sa hej!"

Tänk att så lite kan göra en persons dag, :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0