Dagen före midsommar ;)

Min hund kom just inspringandes med min strumpa i munnen. Man ser inte att det är en strumpa längre, snarare benvärmare. *suck* dessa hundar, men jag skulle inte kunna vara utan. Jahapp dagen före midsommar, solen försöker ju leta sig fram, hoppas att den hittar mig ;)

Igår va jag på IKEA med min kära kusin, hon handlade och jag va taxi ;) Men det hade jag inget emot, då slapp jag bara sitta hemma iallafall. Men som vanligt hade vi roligt. Det blev också ett andra glas från donken ;)

Idag ska jag städa på mitt rum, rida och packa men jag börjar nog att packa, så jag kan vara helt säker på att jag får me mig allt, annars blir det stresspackning och då kommer jag glömma nått. Åker ju till strängnäs ikväll, tar sju tåget ner till nynäs först, hem till älskling. Sen vid tio ska vi hämta upp lagborn och alicia. Sen möta upp bobbo och sara. Sen bär det av, jag kommer nog att sova i bilen, kul tjej ;) Jag har paxat framsätet ;) Jag kommer att packa varma kläder, fy om jag börjar frysa, det vill jag inte!
Daniel berätta igår att det finns en regel som gäller under helgen, den som spyr slängs i vattnet! :O Jag tänker inte spy, det gör jag inte i vanliga fall heller men verkligen inte i helgen. Man är ju livrädd för vatten! Usch får panik bara jag tänker på de "/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0